اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای تهران گفت: متاسفانه درحال حاضر فروش طرح ترافیک به یک منبع درامدی برای شهرداری تبدیل شده است.

احمد حکیمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس در خصوص بودجه حوزه حمل و نقل عمومی در سال آینده  اظهار داشت: می‌توان گفت که در برنامه دوم پنج ساله توجه خوبی به موضوع حمل و نقل عمومی شده و منابع مناسبی برای توسعه آن تعریف شده است.

وی ادامه داد: در برنامه 5 ساله دوم شهرداری توسعه خطوط مترو و دیگر شبکه های حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس در نظر گرفته شده است البته کنترل دیگر وسایل نقلیه آلاینده نیز از دیگر راهکارهای کاهش آلودگی هوا خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نیز با اشاره به کاستی های اجرای طرح ترافیک گفت: متاسفانه درحال حاضر فروش طرح ترافیک به یک منبع درامدی برای شهرداری تبدیل شده که این موضوع در تشدید آلودگی هوا و افزایش ترافیک بسیار تاثیرگذار است.

حکیمی‌پور با اشاره به معضل آلودگی هوای تهران بیان کرد: رفع معضل آلودگی هوا و ترافیک یک کار جمعی است و تنها برعهده شهرداری نبوده از این رو شهرداری به تنهایی نمی تواند مشکل ترافیک و آلودگی را حل کند و ارگان‌های مربوطه باید با تعامل و همکاری با شهرداری این مشکل را به حداقل برسانند.

وی تصریح کرد: امروزه توسعه حمل و نقل عمومی مهمترین نیاز ابر شهری مانند تهران است و باید در جهت تحقق این مهم اقدامات مناسب و اصولی صورت گیرد و شورا تمام تلاش خود را برای انجام این مهم به کار خواهد گرفت.

26/بهمن/1392



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, توسط |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.